rbers Merhaba anne adaylari 😍 bebek arabası öneriniz varmı ? Cybex / maxi cosi markalar aklımda ama karar veremiyorum
lotusflowers rbers ben araştırdığım kadarıyla cybex çok iyi bir marka. Ama bana biraz pahalı geldi alamıycam. Ben olsam cybex alırdım. Twist2 miydi neydi öyle bi modeli var çift yönlü falan oluyo baya kullanışlıydı
Betbet34 rbers cybex balios s lux ve cybex cloud t isize alacağız bizde. Türkiyede kasım indiriminde 48 bin tl idi takım olarak şimdi 73 bine çıkarmışlar. Bize bebek arabası hediye gelcek pusetinide kendimiz alcaz hepsi yurtdışında çok daha uygun
medelas1 rbers ben ikisini de sürdüm denedim maxi-cosi (fame premium modeli) daha hantal ve büyük bir araba bence hareket kabiliyeti olarak Cybex çok daha iyi buldum. ben cybex priam 4 lü set alacağım puset içinde T i-Cloud alıcam adac onaylı test edilmiş maxi-cosininde puseti iyi ama arabada Priam a karar verdiğim için set olarak o şekilde alacağım. Sadece elektronik mi normal mi ona karar veremediö
rbers ylnydgd hangisini aldiniz acaba ? Bir suru modeli var ve cybex biraz fiyat olarak cok pahali malesef
k86 rbers aramızda tam 2 hafta varmış. 20 bitmek üzere bizim de, sanırım ben de 25-26 haftaları bi görmek istiyorum en azından bebek arabası için..
ylnydgd rbers cybex eezy twist 2 aldım. Kabin boy hafif ve çift yönlü. Aradığım tüm özellikleri kapsıyordu 3-4 yaşına kadar kullanılır
rbers ylnydgd ne kadara aldiniz ? Ve ana kucagi icinde miydi ? Cunku ayri ayri da satiliyor o modelde
rbers Betbet34 benimde ailem yurt disinda aslinda alabilirler ama agustos ayinda gelcekler yani o zamanda pusetsiz de kalamam 🥲 gercekten fiyatlar ne boyle yaaa
Betbet34 rbers evet canım baya fark ediyor almanyada bebek sitesinde 3 lü takım halinde ( bebek arabası , puset, bağlantı aparatı ) 569 euro (28 bin,800 tl ) burda sadece pusetini o fiyata çıkarmışlar. Çok uçuk fiyatlar. 28 bin küsür nerde 73 bin nerde