bus2109 benim başlarda da bulantı olmadı bi kere w gün önceden kalan sütlü mantar çorbasını sabah yemiştim onu çıkardım😅 sonra 12 13 hafta gibi başlayan iştahsızlık ve hazımsızlık oldu o zaman ağır yemek yediğimde çıkarıyodum 16 hafta gibi de iştahım arttı her şeyi yedim 🤣 şimdi 2 haftadır da mide yanması oluyo bazen hafif şeyler yemek daha iyi geliyor