umynurr dogurmadım daha. Ama sancılarım oluyor kasılmalarım oluyor son acile gittigimde parmak ucu kadar acikligim olduğunu soyledi ebe ve nst de düzenli yüksek sancılar da çıktı yatış verdiler normalde ama kalmak istemedim ben. Evdeyim. Madem açılma başlamış bende devamı gelsin diye activating labor diye bi egzersiz var onu yaptım hareket ediyorum evde sürekli. Zor oluyor baya ağır hissediyorum artık doğsun istiyorum.