Shylkyc Elwing6 17+2 yim şu an. Afp 87,1 çıktı. Mom 2,55 çıktı. Riskli gözüküyor doktorum perinatoloji baksın bakalım korkma dedi. İkili testim iyi çıkmıştı çünkü. Sonuca göre amniyosentez de yaptırıcaz bakalım. Nipt nedir onu hiç duymadım?
Elwing6 Shylkyc sizin olcumlerde sıknti var mi? Benim mom 5 gibi bir rakam 2.5bana yuksek gelmedide..2 normali..genetik testi yurtdisina kan gonderiyorlar
Shylkyc ozlemky insanın en hissetmeye başlayıp hamileliğinin keyifli olacağı döneme böyle sonuçlar gelmesi ne can sıkıcı. Benim de aldığım ufak tefek şeylere bile bakmak şu an canımı sıkıyor. Umarım emin olacak kadar iyi sonuçlar alırız da rahat bir nefes alırız. Hepimiz bebeklerimize sağlıkla kavuşalım inşallah.
Elwing6 Shylkyc aynen cok iyi anliyorum seni..magazaya giriyoruz bir sey alasim gelmiyor bir anne goruyorum bebegiyle agliyorum..bebek sesi duysam öyle..
Elwing6 Candaan sizin kacti free bhcg ve mom ? Bana perinatolojide onermedi direk harmony testi onerdi devlete goturdugumde ikilimi ordaki doktorda 15. 16.haftalarda baba perinatolof detayli ultrason yanii..onercegini soyledi.belki bu bile yeterlidir aradaki farki gormek icin ama icimize kurt dustu bir kere
Elwing6 Candaan ama bu sizin 3lude sanirim benim 2lide yuksekti daha kan :( insalah sorun yoktur cuma gunu gelmiyor gelse sonuca bakamam..ne yapacagim bilmiyorum
Candaan Elwing6 CANİM Allaha tevekkül edin inanın birşeyleri yoktur bebişlerimizin inşaAllah sag salim dogarlar Allahın izni keremi ile bol bol okuyun el musavvir tesbih cekin
Shylkyc Elwing6 moralimizi yüksek tutalım bu testler %100 sonuç öyle demek değil tabi ki. Hatta yanılma payları bile hayli varmış. Bu esna da kendimizi de bebeklerimizi de yıpratmamak gerekli. Hayırlısı.
Candaan Elwing6 yok canım benimde 2lide öyle cıktı 3lüyü yaptırmadı doktor sadece afp mom tahlilini ver o yeterli demişti onu yaptırınca yüksek çıktı sonra 20.haftamda detayliya girmiştim şükür bakan doktor ben bir sorun bulamadım demişti ama bu hafta doktoruma gösterecem detaylinin sonucunu inşaAllah
Elwing6 Candaan ya zaten beynim duruyor gelisiminde bir sey yok ense kalinligi yok burun var... kan yuksek ..bu plesentayla vs.alakali diyenler var oyle bir sey olsunda insallah :(