havva_5 2prensesannesiiii hiç bilmiyorum canım ya kendimde de yok öyle pco, pcos vs sen doktora git mutlaka
2prensesannesiiii havva_5 özele randevu aldım alttan baktıracam devlette karından bakıyorlardı cihazları yok alttan bakmak için özele cumaya verdiler randevu hayırlısı olsun bakalım amh yapıyorlarsa onu da yaptıracam🥹
muberra__7070 Benim adetim 6 gün gecikmiş bugün ile ovulosyon testinde de öğreniyorlarmış ben ovulan testi yapdım t çizgide silik de değil koyuda değil ama çizgi cıktı bu normalmi sizce gecikme olmasına rağmen
havva_5 muberra__7070 canım adetim yakınsa da t çizgisi koyu çıkıyomuş benim yakın arkadaşım böyle anlamıştı sonra regl olmuştu
muberra__7070 havva_5 yok benim adedim 6 güç gecikti gecikme olunca insan bı heycana kapılıyor ama benim ne silik ne de koyu
muberra__7070 Bir şey daha sorcam o zaman ben yanlış biliyor muşum ben ayın 26 sında adet oldum ve 3 gün sürüyor yumurtlama dönemimi bekliyorum o zaman ben adet oldum ilk gunudemi saycam yumurtlama 14 üncü günde gerçekleşiyor ben ilk gunudemi sayicam o zaman
havva_5 2prensesannesiiii amh genelde adetin 2 ya da 3.günü bakıyolar ama yine de sorun baktırabiliyosanız baktırın
muberra__7070 Benim adetim 21 gün sürüyor 21 den 14 günü çıkarsam 7 ozaman benim yumurtlamam 7 gündemi oluyor ben doğru anldım demi o zaman bugünde kadar yanlış yapmışım
ezzo2788 2prensesannesiiii allahım aynıyız aynı durumdayız herşeyine kadar aynı ben sadece bekliyorum
muberra__7070 aframoms13 internet gördüm adetimiz gününden 14 çıkarın kalan gün yumurtlama döneminiz diyor ondan dedim 26 ve 27 gün sürenun yumurtalama günü ne zaman oluyor ve nasıl hesaplıyorsunuz
ezzo2788 2prensesannesiiii testte silik çizgi kandan çıkmadı ama iki evladım oldu amh değerinin düşük olacağını zannetmiyorum