her ay biraz daha ileri atıyor ağustos 40. gün regl
eylül 43. gün
ekimde olmadım regl
kasımın 4 ü 50. günde regl oldum
aralığın 22 si 49. döngüdeyim hala olmadım
sancılar kramplar oluyor ama olmuyorum vaktinde
rahim temiz diyorlar hormonlarda sıkıntı yok başka ne olabilir stres yaptığım yok düzenliydi reglım ve mevsimsel olsa bu kadar uzun sürer mi ? başka ne testler yaptırmalıyım amh düşündüm de alakası var mıdır