sunbloom123 bsrgzll ayy bende kilolu hamile kalanlardanım biraz verdim yine ama son aylarımda iştah da açıldı nolcak bakalım 😢🤭
Daisyy000 bsrgzll Kilolu hamile kalanlar daha az aliyormus😬Ben 50ile hamile kaldım 78ile doğuma gittim 🥲
Papatya05_ Daisyy000 bu bence çok doğru bişey kilolu kalanların çoğu 7 8 kiloyla hamileliğini tamamlıyor ama 50 40 la kalanlar genelde 70 kere çıkıyor
muberra__7070 Ben de 86 kiloyum ama 4 sene dır olmuyor doktora gidiyorum hiç bir sorun yok diyor bende eşimde bir şey olmadığını söylüyorlar ben bu kilo ilemi alakalı kilodan yumurtalıklar yağmı tutu acaba diyorum sizce kilo ile alakalı olurmu
gmzkr muberra__7070 İlla gebelik olacak diye kafaya takarsanız olmaz. Benim ablamın da yumurta rezervi düşüktü. Bir kez de tüp bebek tedavisi gördü iki kez transfer oldu ikisinde de bebek gelişmedi. Şimdi kendiliğinden hamile kaldı. O yüzden bebek konusunu çok fazla kafaya takmayın. Allah verecekse oluyor zaten.
Pitircikkus muberra__7070 benımde hıc sıkıntım yoktu doktor zayıflayacaksın ve sağlıklı besleneceksın dedı bı dıyetısyen yardımıyla baslayabılırsınız
Daisyy000 bsrgzll Ben ilkinde 26 ,2.de 28 kg aldım. İkisinde de 50ile hamile kaldım 😬Ve çok zor veriyorum bi toparlanayım dikişler iyileşsin spor yapmaya başlayacağım
a-a-my-h_dmr bsrgzll ben de 90 kilo ile hamile kalmıştım canım 99 kilo ile 39+4′de normal doğum yaptım Doğumdan 8 gün sonra bir tartılayım dedim şaşırdım 90 kiloya düşmüşüm çok sevindim.😍
mertrugs 83 ile kaldım daha 10 haftalığım 85 oldum şimdiden ve ikiz gebelik yaşıyorum. En az 100 olurum gibime geliyor ama sağ salim kucağımıza alalım kilo önemli değil veririz elbet😂🤲
Papatya05_ Daisyy000 ben ilkinde 25 aldım ama o dönem çok bilgisizdim o yüzden ne bulduysam yedim falan çok almıştım bu gebelikte biraz daha elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum 10 kilo aldım 31 haftadayım bakalı. Sona doğru bu 7 haftayı da dikkatli geçirirsem 5 kiloyla o zaman bende rahat ederim bakalım sağlıklı olsun yine de kilo alınır verilir
hasksonsuz bsrgzll bende o yolun yolcusuyum bacım ilk bebemde 53 le hamile kalıp 72 ile doğuma gittim dahada veremedim 2 bebemde 63 hamile kaldım 73 le doğuma gittim 3 bebemde 66 ile hamile kalıp 81 doğuma gittim bundasa 72 hamile kaldım 79 şuan 29 haftada sonum be olur bilmiyorum 😂😂ama bu son bebem çok fema kilo vermem lazım doğumdan sora
bsrgzll hasksonsuz hahahahhaha bende 2. Den sonra son toplu kilo veririm diyorum 3. Süpriz olmazsa hahshshhahah
Asli0808 Ben ilk gebeligimde 90 ile kaldım 101 ile doğuma girdim smdi 92 ile kaldım 34 haftaligim 102 kiloyum suan ve normal doğurmuştum yine bi sorun olmazsa normal düşünüyorum