Gokturkmom_ pazartesi iki dizi var uzak şehir ve cennetin çocukları birini gününde izliyoruz diğerini netten sonraki gün izliyoruz çarşamba sahipsizler cuma yine iki tane var o gün taşacak bu deniz izliyorum sabahta kızılcık şerbeti izliyorum dizimizin olmadığı zamanlarda da kızımızla animasyon filmler ya da eşimle sinema keyfi yapıyoruz