Herkese merhaba. 30+6 haftadayım. 2 gecedir ayak tabanlarım ve avuç içlerimin kaşınması ile uyanıyorum. Bugün doktorumla konuştuk gebelik kolestazı olabilir. Yarın aç karnına kan ver dedi. Bugün hemen bir ilaç önerdi ona başlamamı istedi. Başına böyle bir şey gelen var mı? Ya da etrafında duyan ?