Ben de 30+2 deyim daha yıkama ütüleme yapmadım 32 den sonra yaparım diye düşünüyorum o kadar halsizim ki inşallah yapabilirim doğum uygulamaya göre 1 Mart görünüyor patikli patiksiz tulum zıbın aldım yenidoğan aldım ikişer ikişer ilk çocuğumun da tüm kıyafetleri duruyor oda martta doğmuştu o yüzden az aldım sağlıcakla gelsin inşallah