kubos-123 Elisa0110 Sormayin Allahtan kilo takıntılı biri değilim ve sadece göbeğim çıktı 🤭 Siz kaç kilo aldınız ?
kubos-123 Elisa0110 o haftalardan sonra benimde bir anda arttı sanırım , ilk trimester zor geçmişti ama ikinci balayı dönemi diyorlar ya resmen öyleydi hakkini da verdim 😄
Elisa0110 kubos-123 benm de öyle ilk dönem afedersin kusmaktan 3 kilo verdim ben yeni yeni yemeye başladım ama daha balayı göremedim 😂🤭
Elisa0110 Aaayseeert oyy ya kıyamam senin de olur inşallah rabbim sana da nasip etsin hayırlısıyla en kısa zamanda 🤲
Elisa0110 Aaayseeert çok geçmiş olsun canım benim hiç üzülme rabbim isteyince her şey olur. İnşallah sana da en kısa zamanda nasip etsin 🥰
Aaayseeert Elisa0110 aminnn canım 2 seneden fazladır uğraşıyorum tüp bebekle bebeğim oldu aslında ama kalbi durdu kaybettim maalesef
asey232_ Elisa0110 hayır canım ilk makat gelişiydi öyle bi sezeryan oldum sonra devamı geldi işte bakalım bu nasıl geçicek 3 sezeryanım baya baya zordu onu atamıyorum daha aklımdan bu ne olur bilmem
Elisa0110 asey232_ Allah kolaylık versin canım benim inşallah kolay geçer doğumun sağlıkla kavuş bebişine 🥰