asey232_ Elisa0110 😭😭😭😭aynı dertten müzdarip olarak burdauım artık acıdan uyanıyorum uyuşukluktan uyanıyorum yaa uyumayı özledim yüz üstü yatmayı özledim 😏
asey232_ Elisa0110 son 99 ama sezeryan olucam bi sıkıntı sıkıntı çıkmazsa 23 mart canım daha çookkkk var
gbeyaz ikiprensesannesi___ Elisa0110 ay bide 37+2olanlara sorun yaa bacak ağrısı ödem ağrılıkk kilo 72kendimi taşımak istemiyorum uyku sıfırr dakika başı tuvalett na sağ ne sol ölümm ya
Elisa0110 gbeyaz oo maşallah sizin de az kalmış sık dişini biraz daha bebişine kavuşunca bütün yorgunluğun geçecek inşallah
kubos-123 gbeyaz bende 37+4 anlattıklarınız ne eksik ne fazla diyecektim de farkettim ki benim kilo 80 😄
Elisa0110 asey232_ sağlıkla ve kolaylıkla kavuşursun inşallah bebişine canım. Sezeryanı sen mi istedin
Elisa0110 gbeyaz aynı bende bide sol tarafıma yatayım dedim kasığıma doğru Bi ağrı hissettim korktum bişey oldu diye gelde uyu şimdi. Ben doğurunca da uyuyamam bebek uyuyor mu nefes alıyor mu diye kontrol etmekten
asey232_ Elisa0110 hayır canım ilk makat gelişiydi öyle bi sezeryan oldum sonra devamı geldi işte bakalım bu nasıl geçicek 3 sezeryanım baya baya zordu onu atamıyorum daha aklımdan bu ne olur bilmem