Melekumayy Deletedmom_878 bende bilmiyorum canim doktor kontrolundeydim ovulasyon testi alabilirsin onunla da cok hamile kalan var
Melekumayy Deletedmom_878 dun adet olmam gerekiyirdu olmadim bencede hamileyim de yine de cok guvenemiyirum daha once bi bos gebelik bide kimyasal yasadigim icin
Deletedmom_878 Melekumayy evet haklısın bende öyleyim testte belli olsa bile kanda çıkacakta inanacam😀 inşallah bu sağlıkla ilerler
beyzyrc Melekumayy canım kimyasal ve boş gebeliğin belirtileri nelerdir ben doktora karnımın çok ağrıdığını midemin bulandığını döyledim kimsayal da aolabilir tarzında konuştu moralini bozdu biraz küs oluşur dedi kimyasalsa buda ağrı ve bulantı yapar falan dedi
beyzyrc Melekumayy yok canım ben gittim sistemsel problem var beya hcg bakamıyoruz dediler geri geldim eve kaset test deneyecem akşama
Melekumayy beyzyrc kimyasalda cok yogun kanamam oldu sancili beta degerim yukseldi normal yukselmiyordu ama kanamam da devam ediyordu sonra beta degeri tamamen dustu kimyasal gebelik oldu bos gebelikte normal gebelik gibiydi beta normal yukselmedi kese olustu 10.haftaya kadar bekledik bebek olusmadi kurtaj oldum
beyzyrc Melekumayy anladım canım verisğin bilgiler için çok teşekkür ederim ama benim sadece ağrı var karnımda belimde kanama vs yok kimyasal değildir diye yorumluyorum Allah’ın izniyle
mucizem2026_ Benim en son adetım 25 Kasım Yumurtlama günü 10 aralık Ben ilişgıye 11 aralıkda gırdım 16-17 aralıkda açik pembemsı ve kahverengi silince belli olan kanama oldu sora adet olacam gıbı hiss oluyordu ama halen adet olmadım üstünden 7 gün geçtı 🤷🏻♀️
Melekumayy Miracle_1 valla sonuc cikmadikca bende kendime vesvese verdim ya yoksa diye bi ciksaydi ya