Zerrin_ arada bir topluyor olması bile bence başarılı sonuçta sadece 2 yasında bir çocuk. Yaratıcılığını geliştirirken bir de derli toplu hanım hanım olmasını beklemek bana çok doğru gelmedi 6-7 yaşında olsa neyse. 2 yaş sendromundaki çocuklar zaten sert hareketli oluyor, Kardeşinin gelişi de yakın bence oyuncak sayısını yavaş yavaş azaltarak verin. Ama ceza kesmek 2 yaş için biraz fazla sanki sınırlarını öğretmek daha mantıklı ama o da tabi zamanla. 2 yaş kritik bir dönem