Rabia-c minikimd Çok iyiymiş ya ama ben devlet hastanesinde doğurucum onlar epidural yapmıyor sanırım
Hilal1748 Rabia-c ben sordum devlette yapmıyorlarmış özelde belli ücret karşılığı yapılıyor doğum ücreti dışında yani .
huzunnese minikimd ay ne güzel bende 16 saat çektim 🥹🥹 düşününce delilikmiş inşallah bunda epiduraldwn faydalanabilirim
minikimd huzunnese benim de ilki saatlerce sürmüştü ve düşündükçe ne çekmişim diyorum böyle bir lüks varken gerçekten acı çekmeye gerek yokmuş 😊bana da biri tavsiye etmişti o şekil yaptım ilerde düşünürsem yine aynısı olucak
sevacano minikimd Bende bayrampaşadayım ama acıbadem pahalı bir hastane oraya gidemem 🤭🤣doğumu kontroller ne kadar canim ?
minikimd sevacano yani sigorta alınca girişi 4 falan geliyo doğumu 100 yaptım evet pahalı ve yeni zamları yeni yılda tazeleniyor 🫣
sibelipek3101 minikimd işte işini bilen doktor tebrik ederim normalde çoktan seni sezeryana almislarid
minikimd sibelipek3101 aynen öyle ama sezeryana neden boşuna giriceksin dedi sana çok rahat bir doğum yaptıracam öylede yaptı 😊hamilelikte doktor çok önemli
sevacano minikimd aslında hizmete göre bence çok değil ama işte bütçe çok şükür özele gidecek kadar durumum var ama acıbademe gidecek kadar değil :)