kubos_ çok geçmiş olsun bebeşiniz analı babalı büyüsün sağlıkla inşallah . Seye takıldım ben sayamayacagın kadar çok ne demek yani bende bir ay önce dogum yaptım benimde dikişlerim yarım saat sürdü ben sordum kaç dikiş attınız diye bosver ne yapacaksın kaç dikiş oldugunu bebeğine odaklan sen dediler yani uslupta çok önemli ya . Neyse gelmiş geçmiş olsun . Siz çok güçlüsünüz normal doğum suni sancılar maşşalah . İnşallah dikişlerde hemen savar rahat edersiniz 🌸🌸