Nurkl
İnşallah bizde böyle oluruz
Başka bulgu yok küçük bi odak,ileri haftalarda geçer denildi ama bide aması var içimiz rahat etsin istiyorsanız amniyosentez yapalım denildi. Çok korkuyorum 4 yıldan sonra hamileyim sevincim içimde kaldı 😕 kendisi de o kadar hareketli ki daha çok küçük olmasına rağmen çoğu zaman kendini hissettiriyor kıpır kıpır.
Amniyosentez yaptıramam hem korkuyorum hemde bebek için çok riskli demişler eşime oda korkmuş.Bize dua edin olur mu 😢🌸