ilaydaltan banada 13.haftamda perinatoloji söyledi kalp kapakçığında minik parlaklık.çok önemli birsey degil aslında rapora yazacağım için söylüyorum görünce panik olmayın diye dedi.İleri haftalarda geçedebilir geçmeyedebilir,down sendrom belirtiside olabilir dedi.çok üzülüyorum fetal DNA yada amniyosentez yaptırın içiniz rahat etsin isterseniz dedi.
Böbrek için üzülmeyin benim abimin oğlunada söylediler genişlik var diye doğumdan sonra 6 ay kadar kontrollere de gitti geçmişti.İnşallah sizinde öyle olur