suragungor 31+3 oldum, 20. haftalardan beri siyatik ve tutulma yaşıyorum sağ bacağımda. Beni rahatlatan 2 şey oldu, biri geniş pijama ile yatmak, diğeri de şu cırtlı göbeği destekleyen hamile yastığı. Bebişler artık ağırlaşıyor ve yan yatınca tek tarafa kayıyorlar çok normal. Bu da bel ağrısı yapıyor. Uykular da bölünüyor artık, 2 saat uyu, 2 saat uyan tekrar uyu. Benim de gecelerim böyle yavaştan doğum sonrasına da hazırlıyor vücut bizi. Yaşadıklarımız doğal, bebekler ve biz sağlıklıyız bin şükür edelim. 💐🧿❤️