superiji iki prensesim var bir 4 biri 2 yaşında ilk doğumum çevremdeki gereksiz insanların boş konuşmaları yüzünden berbat geçti çünkü psikolojik olarak çok kötü etklenmiştim ikincisi çok şükür güzel geçmişti 3. Olacak inşallah bakalım nasıl geçecek 3. Zor oluyor diyo herkez bende merak ediyorum