usenmedimyaptimbirvelet superiji 38im bende.ilk doğumda da hiçbir belirtim olmadan bi anda sancımın gelmesiyle 38+4 te doğurmuştum bunda da böyle bir şey bekliyorum 😅😅
mavi123_ superiji 37+0 ız. Yürüyemeyecek kadar ağırlaştım yapabildiğim tek şey WC ye gitmek bebek bir haftada önde 38 gözüküyor Perşembe Allah’ın izniyle gün verdi doktorum keşke ocağa kadar bekleyebilseydim ama Dr asla olmaz dedi ve gerçektende olmayacak sanırım perşembeye kavuşursam şükretmem lazım🤦🏼♀️🤭
erdgrhnd Cuma günü 40+1 günlükken suni sancı ile doğum yaptım . Darısı szlerin başına. Allah yardımcınız olsun .
superiji erdgrhnd ay hayırlı olsun süreç nasıldı acaba anlatırmısınız bende belki suniyle devam edicem tavsiye edermisiniz
erdgrhnd erdgrhnd superiji daha yeni gördüm kusura bakmayın . Benim kızın gelesi yoktu , cuma günü sabah 9da takıldı suni sancı kademe kademe artırıldı ama emin olun direnilmeyecek gibi değil ya ayakta karşıladım ya da pilates topu üzerinde aralarda sıcak duş alarak rahat geçirdim . Emin olun o anki psikoloji belirliyor o kadar şeye rağmen kendinize ve bebeğinize inanın . Sadece son 10 dk sıklaştı ondada çatalda idim 15 dk içinde doğum olduu .
nusaiba 38+2 alt kemiklerim yara gibi acıyor, yürümekte çok zorlanıyorum. Aralık annesi mi olacağım ocak mı belli değil. Ocak görünüyor aslında. Allah herkese kolaylık versin. Sürekli doğuracak gibiyim sancılarım da oluyor düzensiz bakalım
mavi123_ Leontiine ayyy sizin duygu durumunuz nedir? İlk gebelikmi? Ben ikinci ve aşırı stresli ve korkuluyum😑 ikinci kez anne olmaya hiç hazır değildim sanırım ondan pek sevincim yok sadece korku ve endişe var