Kızlar siz nasıl yapıyorsunuz ben namazı artık oturarak kılıyorum dün yatsıyı kılarken tansiyonum düştü secdeye giderken göbeğim sıkıştı eğilip kalkarken ayaklarım tutmadı bende bugün biraz araştırdım pek bişey bulamasamda oturarak kılabiliyormuşuz siz nasıl kılıyorsunuz ?