cocuklumom Hastanede ameliyat öncesi 239 çıkmıştı. Sonra kanama artmadan tüpde zarar görmeden ameliyata alımdım. Ameliyat sonrası tekrar ölçülmedi.
cocuklumom beriii47_ evet sonlandı. Ameliyat olmamın sebebi de bu zaten. Sağlıklı bir gebelik olmadığı için sonlandırılması zorunlu bir gebelik.
Esma006 cocuklumom kimyasal gebelik görünüyor kimyasal gebelikte kese oluşmadan regl kanaması şeklinde vücuttan atılıyor stres yapma canım