Merhaba hanımlar.
Beta hgc 282 çıkmıştı. 3 gün sonraki testte 270 e düştü. 3 gün boyunca da çok az miktarda kanamam oldu. Doktor hap verdi ve bugun de devam et gebelik kesin olarak yok diyemeyiz dedi. Çok umudum kalmadı ama siz bu şekilde birşey yaşadınız mı? Sonradan betanın yükselmesi olabilir mi . Bu arada kesede görülmedi. Eğer beta tamamen düşerse kürtaja gerek olur mu sizce. Bilginiz varsa bu konuyla ilgili yardımcı olursanız çok sevinirim.