ogretmenannecik ben yaptirip yaptirmamakta cok kararsizdim yaptirmam gereken hafta araliginda da sirf bu yuzden yaptirmadim ama arastirdigimda yaptirmamak yaptirmaktan daha kotuymus onu gordum ben riskli gruptaydim bide ailemde seker hastasi var, pkosluyum, kilolu hamile kaldim ilerleyen surecte suda azalma, ani bebek ölümü, iri bebek dogumu gibi seyler okuyunca yaptirmaya karar verdim ve yaptirdim bi zararinida gormedim abartildigi gibi bir sey degil