melek_eknc ddrys özelde olanla aynı canım zaten şehir hastanesi yeni hastane ,doktorda alanında çok başarılı 😇bnce yanılmamıştır
sahada Benim dostum orda doğum yaptı. 3. Çocuğunu. Aşırı memnundu. İlk iki çocuğunu doğum hastanesinde mi ne öyle biyerde yapmıştı. Hiç beğenmemişti. Şehir hastanesi çok iyi demişti bana
dilek0316 1kovakizi bende 38 haftaligim Esentepe gidiyorum ordaki ebe bana şehir hastanesi daha tecrübeli ebeleri dedi özelde bu kadar çok para vermeye gerek bile yok bence dedi hata benimde kafam karışık şehir hastanesinde düşünüyorum galiba bu gidişle doğumu yasar can hocaya takipliyim oda çok çok iyi bir doktor işini biliyor ehli yani şehir hastanesi odalar iki kişilik mi tek kişilik mi nasıl bilgisi olan var mı doğum nasıl orda acaba
dilek0316 Kesinlikle tavsiye etmem suyum gelmiş olmasına rağmen suyu patlayan patlayana yer yok Kestel veya gursuya göndeririz dediler hiç de ilgilenmediler koltuk patmasin diye bez serdirdi birde hemen çıktım ordan kesinlikle şehir hastanesi pismanliktir
1kovakizi dilek0316 ben aylardır gidiyorum hiç bu tarz bi tutumla karşılaşmadım acildeki hemşireler bile çok cana yakın umarım doğumumun olduğu gün de böyle bişey yaşamam
GizemY95 melek_eknc bende çok merak ediyorum bu durumu açıkçası ama 5 sene önce bir dusugum olmuştu o zaman agladigimda ebe beni teselli etmeye çalışıyordu çok sıcaklardi. Tek kişilik odadaydim benim için o an kötü durumda yaşasam tavırlar filan iyiydi ters bir durum görmedim. İnşallah doğum içinde ters durumlarla karsilasmayiz