1kovakizi melek_eknc iyiki açmışsın bu soruyu ben de takipteyim bursa şehirde doğum düşünyorum.bi kere kadın doğum aciline gittim oradakiler bile çok iyi davrandı umarım kadın doğum servisi de iyidir
GizemY95 melek_eknc bende çok merak ediyorum bu durumu açıkçası ama 5 sene önce bir dusugum olmuştu o zaman agladigimda ebe beni teselli etmeye çalışıyordu çok sıcaklardi. Tek kişilik odadaydim benim için o an kötü durumda yaşasam tavırlar filan iyiydi ters bir durum görmedim. İnşallah doğum içinde ters durumlarla karsilasmayiz
Bburcuyavuzz Doğum yapmadım ama bi gün doğumhane bölümündeydim ebeler de hemşireler de doktorlarda çok iyi ve çok hizmetli ama şu an perinatoloji bölümünde kalıyorum buradakiler iyi değil bölüm bölüm ve kişisine göre değişiyor sanırım
ddrys melek_eknc canm bende gökhan gölcük hastasıydım mükemmel bir doktordu ama bu ay kestel devlet hastanesıne gtı neyapacagım bilmiyprum ya acaba hangi doktor iyi
melek_eknc ddrys Bnde kestelde ona görünüyorum ocaktan sonra şehir hastanesine gidicek Bnde oradan devam edeceğim mükemmel doktor gerçekten
ddrys melek_eknc evet cok ilgili bir doktor 13 haftalıkken gtım yanındaki asistan kıZ cinsiyete baktı hocam sanki çıkıntı var dedi doktor belki kordondur dedi tahmın söylemedi 18 haftalıkken gtım direk pipisi var erkek bebeğimiz dedi alısverıse basladım acaba yanılma olurmu cinsiyette canm senin cinsiyeti söyledimi
ddrys melek_eknc sence cihazları iyimi devletın canm 18 haftalıkken cinsiyeti söyledi dayanamadım alişveriş yaptm erkek bebişe göre
melek_eknc ddrys özelde olanla aynı canım zaten şehir hastanesi yeni hastane ,doktorda alanında çok başarılı 😇bnce yanılmamıştır