Ben bacaktan kullanıyoruö hem alan daha fazla hem bence daha az acıtıyor🤭 iğnenin kapağını çıkarınca zaten bir iki damla damlıyor her seferinde havasını almayada gerek kalmıyor bence benimde bu zamana kadar sadece bir defa şişti onun dışında morarma falanda olmadı hiç çıkarınca iğneyi bastırmadan kolonyalı pamuğu bekletiyorum kolonyada rahatlatıyor 🥰