Derya2 canım benim tekrarlayan düşüklerim olmuştu o yüzden vermişti doktorum. İlk 2 gebeliğimde kullanmadım doktorumun umursamazlığı yüzünden.. 3. Gebeliğimde doktorum 4 binlik yazdı onu kullanıyordum, göbekten vuruyodum ama maalesef 8. Haftayı geçemeden yine kaybettim bebeğimi. Ama doktor eğer gebeliğim devam etseydi 9 ay boyunca kullanacağımı ve göbekten devam edeceğimi söylemişti