Auri Aysunays Çok çok beğendim hem anlamını hem telaffuzunu Daha önce duymamıştım bana bile fikir oldu kızım olursa diye Neden siyasi olsun Türk birinin Türkçe isim koymasından daha doğal ne olabilir ?
Aysunays Auri Telaffuzu hoş gerçekten. Eşim de kurt siyasi değil kültürel bir sembol diyor. Teşekkür ederim 😊🙏
Fuunndaaa Aysunays Aysunays kulağa hoş geliyor benim eşimde illa öz Türkçe isim istiyor gökçe Umay ve Aybüke Hilal koymayı düşünüyoruz hilal hem arapça kökenli hem Türkçe kökenli olduğu için Hilal isminde tam karar kılmadık
Aysunays Fuunndaaa Hilal ismini çok severim bence Türkçeleşmiş bir isim Hilal. Bizim kültürümüzde yeri var o nedenle konabilir diye düşünüyorum
asleeyy Aysunays iki kızımında adı öztürkçe bence güzel bir isim 2. Kızıma listeye eklediğim isimlerden di
Fuunndaaa Aysunays bende beğeniyorum esasen ama eşime bıraktım tercihi doğuma kadar vakti var artık o ne düşünürse :)
Aysunays Benim de ilk kızımın ismi İlay. İkincisi için Duru düşünüyordum ama Burçe yi de eşimin isteği ile yanına eklesem mi diye düşünüyorum. Burçe duru veya duru Burçe seklinde.
Aycicegim Aysunays ayy bence çok güzel kızımın adı Gökçe kız kardeşi okursa bende düşünebilirim güzel fikir oldu aslında Akça aklımdaydı🤗
Aycicegim mrs_mert çok güzel benim kızımın adı da Gökçe ❤️ kardeşi olursa bende Akça düşünüyordum ama Burçe de çok hoşuma gitti
mrs_mert Aycicegim ben de akça düşünmüştüm. Diğer seçenekler de Gülce ve Birce vardı ama Burçe de karar kıldık bakalım ☺️
aboutbehis Cok tatli geliyor kulaga bence. Sizin de icinizde buyuyorsa bu isim neden olmasin? 🤍🌸 Nasil siyasi geliyor kulaga onu da anlamadim, ismin siyasisi mi olurmus? 🫣 Saglikla gelsin kiziniz🫶🏻
Aysunays aboutbehis Kurt yavrusu anlamında oldugu için belli bir kesimle bağdaştırılabiliyor aynı Asena gibi
mrs_mert Aysunays eşim de anlamını duyunca koymaya karar verdi zaten hatta o zaman hamile bile değildim 🤭
ylnydgd Aysunays bence gayet güzel, biz de Öztürkçe istedik ve Umay seçtik. 31. Haftadayız sağlıkla kavuşuruz inşallah güzel kızlarımıza. Türkler, Türkçe isim koydukça çok mutlu oluyorum umarım sayımız artar bugünlerde özellikle 🤍
2prensesannesiiii ela1128 evet alıştılar ama yeni doğduğunda sıkıntılar olmuştu ama şimdi öyle tepki almıyorum bide şarkısı var ay kızım umay kızım diye bizim şarkımız oldu adeta 🤭🥰