Aysunays Merhaba anneler Burçe ismini daha önce duydunuz mu? Öztürkçe bir isim. Telaffuzu sıkıntı değil de ben anlamı konusundaki düşüncelerinizi merak ediyorum Küçük takım yıldızı ve kurt yavrusu demek Sizce anlamı çok mu ideolojik? Ne düşünüyorsunuz? Eşim bu isme kafayı taktı vazgeçiremiyorum
Aysunays senaakck Teşekkür ederim Bilge yi ailede oldugu için koyamıyoruz malesef yoksa güzel bir isim
Aysunays mrs_mert Ya ilk defa Burçe koyacak biriyle karşılaştım 🤭Genelde ilk defa duyduk diyorlar. Telaffuzu hoş aslında ama anlamından dolayı çekincelerim var benim
Aycicegim mrs_mert çok güzel benim kızımın adı da Gökçe ❤️ kardeşi olursa bende Akça düşünüyordum ama Burçe de çok hoşuma gitti
mrs_mert Aysunays eşim de anlamını duyunca koymaya karar verdi zaten hatta o zaman hamile bile değildim 🤭
Meral_56 Aysunays Ben pek beğenemedim anlamını da telaffuzunu da tabiki sizin içinize sinmesi daha önemli
300625 Bizde Öztürkçe isimler koyacağız. Cinsiyet belli değil henüz. Erkek olursa Alp yada Alperen kız olursa Umay koyacağız. Seslendiğinizde, biri adını yada anlamını sorduğunda mutlu bir şekilde söyleyecekseniz hiç düşünmeyin bence. Güzel bir isim.
Aysunays 300625 Sizin isimleriniz de çok güzelmiş.😊Biz de Türkçe isim tercih edeceğiz teşekkür ederim
ecem03mkn Biz de öztürkçe isim çok düşündük bir oğluşumuz olacak Göktürk koyacağız ama kız olsaydı Gökçe olacaktı 🫠🐣