1PrensAnnesi iremacar bizimkide kusuyo ses etmiyo bekliyorum sürekli ya kusarsa diye çok korkuyorum bişi olacak diye uyku filan sıfır ölü gbi geZiyorum😞 inş geçer biter
iremacar 1PrensAnnesi kuzumm çok iyi anlıyorum seni piskolojik bozulur ruh gibiydim bn de insallh sifa bulur yan yatır kuzum biz nobetlesirdik hahahah kocamsds güvenmezdim uyur diye sabaha kadar ikimizde uykusuz kalırdık
1PrensAnnesi Leylaa16 sağol cnm amin sende sağlıkla geçir bebeğinle heranı inş🙏🏻 Umarım bizimkide geçer oyy oyy 3 ay nasıl geçer😔😔😔
1PrensAnnesi iremacar inş inş🙏🏻 O iyileşsin uyku filan geçer 😞 aynen bende güvenmiyorum kimseye full ben bekliyorum
Sonaybaycin 1PrensAnnesi oluyo ama 1 aydır kullanıyoruz biz öyle bir durum olmadi her emziröeden sonra midesinde tutmasi icin az miktar veriyorum ben problem yasamadım
1PrensAnnesi Sonaybaycin o zaman bende dinleyip alayıp deneyeyim 10ml veririm her yemeden sonra 🤦🏻♀️🤷🏻♀️