1PrensAnnesi bebeği sürekli yan yatır desteklemek için yastık koy yanlarına oğlumda da böyleydi ilk iki hafta yoktu sonra fışkırtarak durduğu yerde kusmalara başladı yavrum😖doktor bu çocuk tombik dedi ve çocuğa hiç bi tedavi uygulamadı kaç doktor gezdim bilmiyorm 1 aylıktı ve emmiyordu sağıyordum içmiyordu iştahsızlık vardı minicik bi bebekte ama drlar yine inanmadı 7. Ayına kadar hem o hem ben çektim ama hep yan yatırdım uykuda bile kusabilir mümkün bu ben reflü yatağı almadım ama yatağını ona göre ayarladım eğimli yaptım sizde böyle yapıp yan yatırabiliesiniz bi de gazlı olmamasına dikkat edin karnına bastırmayın hoplayıp zıplatmayın mise kapakçığı gelişmediği için yedikleri kolaylıkla dışarı çıkabilir .. sonunda videoya aldım 7 aylıkken dr a gösterdim başka bir dr a ve çol şükür motilium diye bi şurup var reflü için bi de thickenEr diye bi mama bunu emzirmeden önceydi sanırım dr a sorarsanız anlatır az bi süte sağıp koyup verebilirsiniz ya da sonra ben hep sağdığım için onu bilemiyorum dr daha güzel aydınlatır bu konusa motilium sa bağırsak düzenleyici midesi için aynı zamanda kusmasını engelliyor bunları sorun verirse bebişiniz rahat edecektir inşallah bir de az sık emzirin bir anda değilde yavaş yavaş doyursun minik karnını Allah şifa versin 🤲🏻Bu arada reflü yatağını bencede alın araştırıp ben de bu bebeğimde almayı düşünüyorum biZe bir akrabam aldırmadı vericem vericem dedi sonra sağolsun vermedi çocukta kocaman olmuştu daha almadık ama inşallah gerek kalmasada bu bebeğimde alıcam🙂🙂🙂