Fuunndaaa ya dört haftadan ziyade iki hafta olmasına insan sevinir mi. sevdim açıkçası. yani o da olmasaydı keşke ama daha azına rastlamak mutlu etti. yani perinatoloji. bunun için uykunu kaçırmaya ağlamaya hiç gerek yok bu bebeğin beyni çok iyi haftasıyla uyumlu dedi. her şeyi de normal sadece kafasının bu haftadan itibaren bu şekilde olması yapısal olabileceğini düşündürüyor dedi. sen üzülme git bu çocukta bir şey yok vicdanı kanaatime, elimdeki cihaza ve tıbbi bilgilerime göre için rahat olsun ama hiçbir şeyin garantisi yok dedi.