Fuunndaaa bugün gittim perinatoloğa. iki şakakları arası 3 hafta geriymiş kafa çevresi ise 2 hafta geriymiş. ama onun haricinde beynine beyin içine dopplerine bebeğe giden besine her şeyine ayrıntılı baktı ve her şeyin normal olduğunu söyledi. z skorunun da 1,56 olduğunu söyledi bu da mikrosefali olmadığının kesin kanıtı dedi. her şeyinin haftasıyla uyumlu olup her şeyinin temiz olması bana bebeğin yaradılışının bu şekilde olduğunu düşündürüyor. yapısal kafa küçüklüğü ama takip etmen çok önemli dedi. her hafta doğana kadar takip ayrıca doğduktan sonra da her ay takip dedi. çok şükür ya. yine iki hafta olması şakaklarının üç olması beni düşündürüyor. yine rahatlamadım ama düne göre rahatım yani.