ments Güzel anneler Yarın Allah’ın izniyle Recep ayına giriyoruz , benim en çok yapmak istediğim şey oruç tutmaktı fakat Allah bize hamilelik görevini yükledi. Sizler neler yapacaksınız. Hamile anneler Ramazan ayında oruç tutabildi mi merak ediyorum.
demirrleydi_ ments ben ramazan orucunu tuttum sadece son günlerde grip oldum diye 3 gün kaza orucum var daha yeni bebeğim oldu tutabilirsem kaza oruçlarımı tutucam ve ramazan orucunu tutucam
queenanne1 ments hamileyken açlık şekerm sınırdaydı aç kalamıyordum tutamadım çok üzülüyorum. şu anda emziren anneyim inşaallah tutabilirim🥺
btl194 ments ben muhtemelen ramazan ayında lohusa olmuş oluyorum yani erken temizlenirsem ve tabiki bebeğin durumuna göre hareket ederim malum emzirme var sütüm yeter mi yetmez mi gün içinde bakalım nasip
3kedili2bebekli ments sizi sikintiya sokacaksa bebeği sıkıntıya sokacaksa tutmamalisiniz ama hayır ben tutabiliyorum bir problem olmayacak doktorum da onay verdi derseniz tutabilirsiniz
ikincibebek2 Ben tutamıyorum günahım varsa Allah affetsin ama sabahları sanki midem kazınıyor ve açken mide bulantım oluyor Rabbim daha nice ramazanlara çıkmayı orucumuzu ve ibadetimizi hakkıyla yapmayı nasip etsin 🤲
ments ikincibebek2 benimde sizin gibi aç kalınca midem çok fena oluyor bulantı yapıyor ama kusma yok. Allah biliyor zaten halimizi Ramazana kadar nasıl ilerler hiç bilmiyorum, Nisan ortası doğum görünüyor, hadi hayırlısı bakalım.
ssma ikincibebek2 merak etmeyin gebeyken zaten tutmama hakkınız var ama sonrasında kazasını yapmalısınız
ments demirrleydi_ bazı anneler açlığa dayanamıyor hamilelikte , bakalım bizim nasıl olacak. Hayırlısı ile inşallah tutarsınız, bu niyet bile çok güzel 💕
eed21 Ben onu nasıl yapacam bilmiyorum ya. Bebeğim Martin ikinci haftası gibi doğacak. Muhtemelen yasak olur oruç di mi? Bilgisi olan yazabilir mi? ( Tabi doktoruma soracam ama sadece önden merak 🤣)
ments eed21 benimde Nisan ortası , açlığa dayanamıyorum şu an , bakalım ilerleyen zamanlarda nasıl olacak, bende siz gibi doktora soracağım. Aslında en iyi biz biliriz de kendimizi, ilerleyen günler ne gösterecek bakalım.🤍
3kedili2bebekli eed21 evet yeni doğum yapmış olacaksınız sütünüz olması ve iyi beslenmeniz gerekiyor oruç tutmamaniz daha iyi olacak
mehparee_ eed21 beni de aynı martın ikinci haftası gösteriyor doğum tutamam muhtemelen 😔çünkü son ayımız oluyor bebeğin tam kilo aldığı ve geliştiği zamanlar cevaz var sonuçta ama yine de insanın içi rahat etmiyor
muzicem583_ eed21 ilk dogumumda da ramazanin ortasinda dogurdum doktorum bana son haftalarda oldugum icin tutma dedi enerjin kaybolmasin orucluyken sancimin olabilecegini orucluyken enerjimin dusuk olabilecegini soyledi dogumda zorlanmamak ve sutumun gelmesi icin tutma dedi yoksa biz bu konuda tut yada tutma diyemeyiz dedi o sizin tercihiniz biz sadece olabilecek seyleri soylemekle yukumluyuz dedi….
demirrleydi_ ments evet direncte önemli tabi ama ben o zaman 4 haftalık hamileydim o yüzden zor gelmedi bana bakalım bu yıl emziriyor olucam inşAllah zor gelmez
ments demirrleydi_ hadi inşallah , oruç tutmak gerçekten çok güzel, nasip bakalım , Allah telafi etme fırsatı nasip etsin tüm annelere 🤲🏻🤍
ments queenanne1 benimde yakın Salı günü kontrol var bakalım doktor şeker testini ne zamana isteyecek, sonucunu gerçekten çok merak ediyorum.
eed21 3kedili2bebekli lohusayken tutamam işte hamileklgin son günlerine de denk geliyor eğer erken gelmezse. Muhtemelen tutma der doktor da
ments 3kedili2bebekli evet evet bende öyle düşünüyorum şeker testinden sonra daha net olacak inşallah, hadi hayırlısı 🤍🤲🏻
Havin49_ ments ilk oğlumda ful tutum bunda da bi 10 gün kadar tutucam daha sonrası lohusa olduğum için mecburi tutamıycam ama lohusa olmasaydım kesinlikle tutardım yine
ments Havin49_ test sonucuna göre ve açlığa dayanabilirsem bende tutacağım ama mide ağrısı ve bulantısı yaparsa tutamayacağım, duruma göre bakalım , Ramazana ulaştırsın Mevlamız🥹🤍