4 yıldır 4.katta oturuyorum alt komşumuz iyi insanlar ve eşimle yıllardır komşular gerçi biz bütün bina birbirimizi tanıyoruz benim üstümde de bir ev var yani oda bize ait dubleks ama girişler farklı o yüzden evim sıcak ama balkona denk gelen yer nem su alıp kararıyor o konuda şikayetçiyim sadece