Havin49_ ne güzel benim bahsettiğim kisi kendini bi şey zannediyodu herseyi o yonetecegini düşünüyo bi ara sitenin önünde konuşanlar vardi daha 4 üncü kattan bağırdı uyuyoruz susun diye saat olmuş 10 adamların konuşmasına bile karışmıştı beyinsizin önde gideniydi ben bu eve tasindim bize mesaj atmaya devam etti engelledim ve sitenin grubuna mesajı ekran görüntüsü attim su kadini durdurun yoksa savcılığa gitcem diye