Gokturkmom_ Bir gün canın her şeyi isterken, ertesi gün en sevdiğin yemeğin kokusuna bile dayanamamak… Hamilelikte hangisi sende daha baskın? 👇 Yorumlara yaz, yalnız olmadığımızı görelim 💬🤍
dilaradoyan Gokturkmom_ ne aşerdim ne tiksindim. Ara ara oldu ikisi de. Tatlı çikolata çok seven ben hamilelikte vücudum kabul etmedi yediğim gibi istifra ediyordum hem canım çok istiyordu hem vücudum almadı 😂 aşerme miyim tiksinme mi bilemedim 🫣
demirrleydi_ Gokturkmom_ kızımda tiksinme daha baskınken oğlumda aşerme daha baskındı gördüğüm herşeyi yemek istiyodum
Gokturkmom_ demirrleydi_ Ayyyy can çekmesii çok başka hamilelikte🥹 kalkıp yağlamaya yaptığımı biliyorum(hiç yemediğim şeyi canım çekmişti)
babyou Gokturkmom_ oğlumda aş ermiştim hep ama aynı şeyi mısırı istemiştim ne bulantım ne tiksinmem olmuştu ama şimdi canım ilginç şeyler aş eriyor bkz: ahtapot(hayatımda 1 kere sarhoşken yemiştim tadını hatırlamıyorum bile) kına kokusu (nefret ederim) boyoz (izmirle hiç bağım yok 2-3 kere falan gittim yedim) kornişon turşusu (turşunun hiç bir çeşidini ağzıma sürmem) ama her şeyden 2 lokma hevesle yiyip tiksiniyorum ve bırakıyorum 13. Haftadayım bebeğimi öğrendiğimden beri 6 kg verdim 😂
Almirolie Gokturkmom_ tavuk tiksindimmm çilek alerjim hep birde rüyamda incir yemiştim eşim kışın ortasında yaş incir aramıştı 😂bulduk ve yedim baya iyiydi ama tavuk kokusu alınca hep kusuyordum zor bir hamilelikti tiksinme daha yoğundu 🥹şimdi kızım tavuğu sevmiyor çileğe ve incire bayılıyor ve turşuya 😂
meri-tz34 Almirolie peki şuan tavuk yiyebiliyormusunuz ben hiç yiyemiyvem gibi hissediyorum 31. Haftadayım en tiksindiğim şey tavuk oldu
selos1 Gokturkmom_ ben tatlıya çok aşerdim o yoğun kustuğum zamanlarda waffle falan yiyebiliyordum çok iyi gidiyodu 😅 çileğe ayvaya çok aşerdim çok yedim 😁😁soğan kokusundan falan direk kusuyordum sulu yemeği çok yiyemiyordum yesemde soğansız yiyebiliyordum
mavi123_ Gokturkmom_ hiç yalnız değilsin canım hatta daha beteride var🤷🏼♀️😅 insan odadan veya evin bir köşesinden veya TLF bile tiksinebilirmi? Evet ben bu gebelipimde tiksindim🤦🏼♀️ gördüğüm tüm yemek yiyecekler meyveleri aşerdim🤷🏼♀️😅