AuraMomB aslında daha tecrübeli olmaları gerekiyor belkide hızlı bakıp çıkardıkları için, geçen hafta ilaç yazdırmaya gittim gitmişken bebişleride görmek istedim ikiz bebek bekliyorum bebeğin suyu artmış dedi bir sürü şey söyyedi yine korkuttu beni ertesi gün kendi doktoruma gittim hemen, devlette doktor izne ayrılacakmış randevu açmışlar o gün acısını resmen hastalardan çıkartıyordu montumu çıkartıcaktım muayene çok hastam var eğlenme dedi etraftada kimse yoktu bir iki kişi dışında söylene söylene baktı bir şey sormaya çekindim resmen her gittiğimde pişmanlık yaşıyorum malesef bazı ilaçları kadın doğum dışında doktor yazmıyor kendi doktoruma da 3 haftada bir gidiyorum ilaç bitince mecbur başka doktora gitmek zorunda kalıyorum yazdırmak için