orkidemm_ ben ilk İzmir’de özel hastaneye gidiyordum doktor hiçbir kan tahlili falan yapmamış özensiz davrandı zaten oradan çıktım şu an ki doktoruma gittim benden anında kan testi falan istedi ne yazık ki geç kalınmış pıhtılaşma ve tiroid çıktı bebeğin kalbi durmuştu.
Şu an ki gebeliğimde de ilk devlete gittim testlerimi yaptırdım 1 değerinde tiroid çıktı doktor ilaç vermedi şüphelendim özeldeki doktora attım hemen gel ilaç kullanmaya başlayacaksın dedi sağ olsun. İyileri de var kötüleri de şans işi biraz