Kubra-1997 Deletedmom_298 ilaydarabiaoz Seymaaaaaaaaaaaaa Yarın vericem kan tahlili bakalım sağlık ocağına çarşamba çıkar inşallah
Elailelale Kubra-1997 Bende de o zamanlar lekelenme olmuştu ve beta istemişlerdi, tutunmaymış. Sonrasında da az az oldu maalesef tüp bebekte oluyor. İnşallah sizinde öyledir.
Gks_01 Kubra-1997 zaten düşük riskine karşı progestan kullanıyorsunuzdur diye düşünüyorum çok erken olduğu için başka birşey yapamazlar maalesef anca kan sulandırıcıya ara verdirirler