meri-tz34 eğer ki devlet hastanesine gidiyosanız ki oranın kurallarına benziyor bende devlette doğum yaptım şu süt gelmesinde ki baskılarından çektiğim kadar başka bişeyden çekmedim doğum daha kolaydı valla, ebe benimde göğüslerimi sıkarak sütümü indirmeye çalıştı ve canım aşırı yandı çünkü elleri çok ağıırdı, şöyle bi tavsiye verebilirim yanınıza bebek yağı yada zeytinyağı koyun götürün emzirmeden önce göğüslerinize azcık zeytinyağ sürerek üstlerden aşağı doğru masaj yapın, yanınızdaki refakatçiniz havluyu veya tülbenti sıcak suyla yıkayıp göğüslerinize bi 5-10 dakika sarsın eminim sütünüz daha kolay iner, tabi sonra göğsünüzden o yağı silin öyle emzirin, birde eğer ki sıkmalarına rağmen sütünüz gelmiyorsa hastane de sağım makinelerinde size sağım yaptırıyolar ama biberon ve emzik banada yasak demişlerdi ve ben 4 gün illallah ettikten sonra hastaneden çıktığım gibi biberon almaya gitmiştim 🥲