umutluvemutlu Arkadaşlar selam, Eurofins e fetal dna testi yaptıran var mı aranızda? Sonuçlar kaç güne çıkıyor?
miminas umutluvemutlu istanbuldayım sabiha gökçene çok yakınım, çarşamba numune alındı, aynı gün fransaya ulaştı, pazartesi sonuçlar gelmişti:)
mommynuray umutluvemutlu ben 3 gün önce 17 aralık çarşamba günü verdim. Cuma sabah ulaştı ve teslim edildi Fransa’ya. Ben de merakla bekliyorum ne zaman gelecek sonuç.
umutluvemutlu brom yaa ne kadar güzel ben de geçen perşembe kan verdim hala sonuç çıkmadı. İnsan çok stres oluyormuş 🥹
brom umutluvemutlu Hiç strese sokma kendini canım Hep dua et ve farklı şeylere odaklan ben şahsen sabırsız biri olarak öyle yaptım Dün haberi geldi çok şükür sağlıklı haberi geldi cinsiyetini ben öğrenmedim Görümcem öğrendi bugün akşam minik bir süprizle öğrenicez önceden nasıl sabırla beklerim diyordum Cinsiyeti öğrenmek için ne hurafeleri denedim ama sağlıklı haberini aldım ya cinsiyeti bile kafama takmadım dua et rahat ol🥰🙏🏻🥰
umutluvemutlu brom çok şükür ne kadar güzel 😇😇benim de tek temennim sağlıklı haberlerini almak. Allah hepimize yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏼❤️
umutluvemutlu mommynuray sağlıklı haberlerini alalım inşaallahh🥹🥹🥹benim de pazartesi çıkarmış büyük ihtimal öyle dediler bakalım
mommynuray susamannesi_ ben de geçtiğimiz çarşamba verdim ama Bolu’da verdim. Cuma sabah ulaştı fransaya. Umarım benimki de güzel sonuçlarla ve hızlıca çıkar
susamannesi_ mommynuray Ben de İzmir’de verdim cuma ulaştıysa pazartesi çıkar sonuçlar sanıyorum sizin de, normalde 8-15 günde demişlerdi ama 5. günde belgeyi yolladıklarında şok oldum 🥹✨💐 Tertemiz geçsin sonuçlarınız inşallah 🙏💐✨🧚🏻♀️
mommynuray susamannesi_ çok teşekkür ederim güzel dileğiniz için, ikili testin riskli gelmesi sonucu verdim bu testi, rabbim korusun bebeğimi olumsuz bir şey çıkmasın sağlıklı olsun. Panik halindeyim 😔