minikari tabiki endişe etmeniz normal ağrılı olandan korkmayın derler genelde. Ama dediğim gibi süt bezesi süt yogunlasmasida seçenekler arasında. Bence içinizi rahatlaması adına çünkü ben mesela çok takan bı insanım bende hamileleigim ortalarında rahat edemedim gittiydim ultrasyon cektrdiydim bana süt yoğunlaşması dediydi. Sizde polikinlige gidip ultrasyon cektrebilirsiniz en azından ne var ne yok öğrenirsiniz 🌸