Bende şu an 21. Haftadayım hamileliğimin başından bu yana aynı şekilde benimde sürekli mememde ağrı ve şişlik vardı hatta kendimi kitle var diye odakladım en sonunda genel cerrahiye gittim ultrasonla baktilar öyle icim rahtladı sizde gönlünüzü ferah tutun ama içim rahat etsin diyosanız bi genel cerrahiye görünün derim çünkü ufak kistler olusuyo hamilelikten dolayi hatta memede sertleşiyo