Selam annişler nasılsınız bakem 🌸🥰😘😘😘 kızlar benim 2. Gebelıgım şuan 11+5 haftalıgız sız ne zaman hıssettınız bebegınızı? Ya ben bişeyler hissediyorum sankı böyle kayma gıbı falan 🙄 gaz degıl emınım, bagırsak Hareketlerı dıceksınız onu da anlıyorum yanı 😅 bu haftalarda hısseden oldu mu? 🙊