Polo Yasemin9420 40 ım çıksın hemen spora başlıcam :) ve bebeğimle çılgınlar gibi gezicem :) Sokakta yaşıcam 😀😀
MasaaL Yasemin9420 Saçlarımı biraz kestirip ombre yaptırıcam 40’m Çıkınca 😄 ve zayıflamak istiyorum, bayrama çıtır bir anne olmak istiyorm🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️💙☺️😍😂
Esrabrhk Yasemin9420 iki çocuğumla ilgilenip tabiki kilo vermeyi istiyorum . ilk zamanlar zor olucak biraz bebeğe alışana kadar düzen olamıyor malesef ama her şey zamanla rayına oturacak inşallah..
Deletedmom231 Srfn11 İŞTE BU BEEE🤤 en çok özlediğim o ama ne yazıkki emzirme dönemininde geçmesini bekleyeceğiz🤦♀️
Sumeyyegyretli Kilolardan kurtulmak , saçlarımı kestirmek , istedigim şekil uyumak hoplamak zıplamak 😄 Dilediğim şeyi acaba zararı dokunur mu diye düşünmeden yemek ( gerçi anne sütünden de bebeğe geçen şeyler var ) ama olsun 😄
Gegimasal Yasemin9420 bol bol şükür etmek.Nefsim ile mücadeleye devam etmek.Ve evlat isteyen bekleyen herkes için dua etmek.Evime eşime bebeğime bakmak iyi ahlakli bir çocuk yetiştirmek.Oruclarimi eda etmek.
Yasemin9420 Gegimasal ben de şimdiden Ramazan’da lohusalıktan dolayı tutamayacağım oruçları kışın tutabilir miyim olasılığı düşünüyorum. Rabbim yardım ediyor aslında yeter ki samimi niyet olsun 🥰
Damla21koksal Yasemin9420 lousasin ye diyenleri dinlemeyip bol su için en kısa sürede platesime başlıycam sonrada kendime alışveriş yapicam😍
Gegimasal Yasemin9420 ben de Kandil de tutmadim diye ruhum bir garip geldi Ramazan da doğumum şimdiden eda etmeyi nasip et Allahım diyorum sürekli 🌸 Rabbim nasip etsin size de bana da 🌿