Birdbox aynı ilaçları bende kullanıyorum hepsini doktor verdi bende de aynı özellikle şişkinlik ve iştah artışı yapmıştı doktoruma sorduğumda kortizon ilacından kaynaklı dedi bıraktığımda rahatladım çok şükür tabi iştahım da kesildi ben günde yarım içiyordum ilacı ikiye bölüp bi süre öyle kullandım sonra dörde bölüp iç demişti doktor sonra bıraktım sen kaç haftalık hamilesin