Kızlar oksapar a basladım 5. Günüm ama karnımı görseniz sanırsın 5 aylık hamileyim aşırı şişim aranızda bu durumu yasayan varmı yada bu iğnenin yan etkileri varmı bilenleriniz yazabilirmi?
Bunun yanı sıra kortizon+ corasprin+folbiol+ fitil olarak progestanda alıyorum
Bu ilaçlar için dikkat etmemi istediğiniz önerileriniz var mııı